Sidor

2 maj 2015

Seg kväll

Nackdelen med att vara iväg från hundarna en hel dag är att de är pigga och utvilade när jag kommer hem och då känner jag mig helt slut, både i kroppen och i huvudet.

Jag försökte ignorera Diesel men han gav inte upp så det var bara att snöra på sig skorna och ut och gå en sväng. Och det var faktiskt skönt att bara få ut och röra lite på sig.

Resultatet och bilder från utställningen idag lägger jag upp senare i veckan för nu är det ett varmt bad som gäller. Jag måste verkligen försöka mjuka upp kroppen lite, jag blir så stel när det är kyligt ute plus att stolarna man har med sig på utställningarna inte är de mest ergonomiska. Efter badet är det bara att ladda inför morgondagen, då är det Sundsvalls Brukshundsklubb som gäller.

Måra blev glad, hittade en gammal älgklöv i skogen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar