Sidor

17 maj 2015

Herregud!

Herregud vad trött jag är. Diesel och Lillan försvann igår på förmiddagen, Lillan hade på något sätt fått upp grinden och när Palla kom ut var de borta.

Jag satt uppe till ett i natt innan jag blev tvungen att gå och lägga mig men det blev inte mycket sova av för den delen. Det var en fluga som surrade runt som vägrade dö, katter som skulle ut, Tena stod i hundgården och skällde (hon vägrade komma in) och så låg jag och vred mig och tänkte på hundarna, var de kunde vara. Just som jag var på väg att somna började fåglarna kvittra ute!

Nu har jag fått i mig lite kaffe och ska åka en sväng med bilen för att se om jag kan hitta dem, eller åtminstone hitta någon form av spår från dem. Det är bra att det är dåligt väder, här regnar det så förhoppningsvis tycker de att det inte är lika kul ute då och börjar leta sig hemåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar