Sidor

1 februari 2015

Sliten


I fredags flyttade jag ut från lokalen i Gällö, eller egentligen hann det bli lördag. Tror klockan var runt halv två när jag åkte från Gällö.

Dagen blev lite av en katastrof. Det skulle plogas så vi kunde ställa in mattorna i garage men en av kedjorna lossnade vilket tog tid och det snöade så det tog ännu längre tid att köra. Utöver detta försvann Diesel och Tratt kvällen mot fredag så tid gick åt att ringa runt och be alla hålla utkik. Men allt det gjorde Palla, jag kröp runt på knä och pillade bort mattejpen som hållit mattorna på plats.

Jag tror jag sov bort nästan hela dagen igår och har sovit bort halva dagen idag, men det var så skönt. Kroppen känns bättre, igår hade jag så ont när jag försökte röra mig, fingrarna är svullna efter allt tejppillande men det börjar gå ner.

Undrar hur fina fingrar sett ut om jag inte haft handskarna?



Mitt i natten och lokalen är äntligen tom!


Det kändes lite konstigt att släcka och låsa, men samtidigt lite skönt. Men det som är viktigt att komma ihåg är att det är en flytt, jag stänger inte ner verksamheten som många verkar tro. Jag har fått många tips om nya lokaler men jag ville flytta ut och avsluta Gällö innan jag fokuserade på något annat.


Nu ska jag äntligen ta det där glaset med vin :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar