Sidor

23 februari 2015

Bli inte besviken på mig


Vissa dagar är jättebra men så kommer perioder då allt blir så mörkt, det kan gå dagar mellan jag går utanför gårdens gränser.


- jag orkar inte svara i telefon
- jag blir glad när du skriver till mig på FB eller sms men jag orkar inte alltid svara
- jag orkar inte läsa mail och inte heller svara på dem
- jag orkar inte med någonting som innebär måsten och leder till press
- jag orkar inte med någonting som innebär stress
- jag orkar inte planera
- jag orkar inte passa tider
- jag orkar inte att duscha
- jag orkar inte att laga mat

MEN:
- jag orkar skriva och blogga
- jag orkar pyssla och fixa
- jag orkar läsa om vad du gör
- orkar följa vad som händer omkring mig
- jag orkar gå upp på morgonen
- jag orkar umgås med mina hundar och träna med dem lite

Jag orkade också sammanfatta de här punkterna för att försöka förmedla hur min värld beter sig just nu. Men också för att du som känner mig inte ska bli besviken på mig om jag inte svarar dig med detsamma eller är så engagerad som jag kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar