Sidor

23 februari 2015

En riktig fotograf

Det var en fotograf på hundutställningen i lördags. Både Diesel och Indra är supersvåra att få bra bilder, Diesel ser oftast ut som Scooby-Doo och Indra får jag aldrig upp öronen på. Så det var riktigt kul att få lite tips av en "riktig" fotograf. GT Foto hette förtaget.

Fick kontaktkartorna redan igår kväll. Haha, det syns att hundarna var trötta, det blev några riktigt roliga bilder. Jag älskar bilden på Indra när hon sitter med pipleksaken i munnen, hon snodde den när jag tappade den på golvet. Och bilden på Diesel när han sneglar från sidan, av någon anledning tänker jag på The Simpsons när jag tittar på den bilden.

Indra och Tratt, Visst var det bättre med vit bakgrund än det svarta?


Tena och Diesel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar