Sidor

9 februari 2015

Ny vecka

Måndag morgon och ny vecka. I natt har jag äntligen sovit gott och vaknade relativt tidigt. Hade gärna legat kvar i sängen ett tag men Lillan kom och satte fart på oss andra. Men som vanligt var jag lite för sen upp så det blev till att skura lite på övervåningen.

Hela förra veckan sov jag dåligt, hade svårt att somna på kvällen och vaknade trött och grinig. Det märktes här på bloggen också, det var inte förrän på eftermiddagarna jag piggnade till och fick något gjort. Jag kan inte fokusera på någonting när det blir så, har svarat på de riktigt viktiga mailen och ringt några samtal, resten ligger kvar till den här veckan att jobba vidare med.

På onsdag ska jag på möte med K9 Ability och andra företagare angående en ny hundarena i Östersund, ska bli riktigt kul att höra vad hon har att säga :-) Annat kul som närmar sig här Hundspirationsveckan i Östersund med kurser, föreläsningar, uppvisningar och mässa.

Nu blir det kaffe och så ska jag planera den kommande veckan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar