Sidor

3 februari 2015

Nödingång

Haha, stackars Tussen tror jag har blivit galen. Alltid när han vill in krafsar han på ytterdörren. Problemet är att jag får inte upp dörren, den har frysit fast och jag orkar inte ställa mig och bråka med den nu, så sent på kvällen.
Så Tussen fick hoppa ut genom fönstret, det gick så där, han såg väldigt skeptisk ut. Svårare var det att få in honom genom fönstret igen. Jag fick stå och skaka på matskålen ett bra tag innan han hoppade in.
Det är inte lätt att vara katt här inte :-)

1 kommentar:

  1. Svar: Man får tacka så jätte mycket!
    Ja, men just nu gör vi inte så mycket. Håller på i min nya lgh med rustning och så. Tråkigt, men det kommer bli bra! =)
    En rolig ras, som man kan ha till det mesta. Jag har tänkt att prova med min yngsta dam att gå ut i skogen och bara "gå". För hon är en jävel på att få upp spår. En ny älghund kanske? ;) haha!! =D

    Tycker jämtar är så sjuuukt fina! Skulle vilja ha en, men kan inte ha en jämte bara för att gå som hundförare liksom ;p måste ju ha lite mer intresse ;)

    SvaraRadera