Sidor

23 januari 2015

Jemt Craft tipsar


Själv tycker jag bloggar som ger planerade och väl genomtänkta  tips är betydligt mer intressanta än de som bara beskriver hur deras träningsdagar ser ut. Och jag vill ju inte vara sämre själv så snart börjar jag med lite olika tipskategorier och jag tänkte börja med Valputveckling.

Jag vill inspirera med övningar som utvecklar både valpar som individer samt relationen mellan hundägare - valp. Jag är inte på något sätt en expert, det tror jag inte, men jag har samlat på mig en hel del erfarenhet genom åren som jag gärna delar med mig. Sen är det upp till var och en vad de vill göra med det.

Jag tänkte börja redan när valparna befinner sig i valplådan och sedan fortsätta med övningar som är anpassade efter åldern.

Tänk också på att det här kommer vara endast tips, inget som ÄR, där jag utgår från mina erfarenheter. Det är fritt fram att göra om, ändra och anpassa efter sin valpkull, sin hund, sin ras, sitt boende.

Har jag glömt något eller har du några egna förslag? Är det något som är otydligt eller som jag ska fördjupa? Tveka inte att höra av dig, antingen här i kommentarerna eller till jemtcraft@gmail.se!

Hörs snart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar