Sidor

23 januari 2015

Förmiddag


Blev väckt i morse runt halv sju av Lillan. Det är alltid Lillan som väcker oss andra. När hon tycker det är dags att gå upp kommer hon infarandes i sovrummet, superglad, viftar med svansen hejvilt och går runt till oss alla. Som tur är börjar hon sova längre och längre på mornarna, det var lite jobbigt när hon kunde komma runt fyra-fem på mornarna. Hon är väldigt påverkad av ljuset, jag brukar alltid ha någon lampa tänd så jag ser vart jag går om jag måste gå upp på natten men nu när jag släcker allt sover hon längre.

Jag var så attans trött, ut med hundar äta frukost och lade mig på soffan för att titta på nyheterna och där somnade jag självklart. Vaknade av att Lillan kom och väckte mig igen. Då hade de hunnit sno en krukväxt i gästrummet som nu låg utspriden i våningssängen samt tuggat sönder en penna och en stor legobit, vart de nu hade hittat den.

Nu sover alla gott igen och jag ska bege mig ner i källaren igen för att göra klart det sista. Herregud vad med grejer jag har. Jag har inte riktigt tid att sortera igenom allt, det finns säkert en hel del som kan slängas och skänkas bort men det får bli ett senare projekt.
Nu är det viktigaste att göra plats för att få plats med ännu mer saker, haha!


Tratt sover gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar