Sidor

16 mars 2015

Återhämtning efter helgen

Jag är helt slut efter helgen. I lördags var det inofficiell hundutställning i , tanken har ju varit hela tiden att jag skulle ställa Diesel, Indra och Tratt igen men jag ställde in det. Jag kände att jag inte orkade få ihop tillräckligt med kraft för att få ut något positivt av att ställa ut dem. Men jag åkte med för att ställa ut en annan hund, Field Spanieln Charlie

Det var hur kul som helst, vi hade jättetrevligt och det gick kanonbra. Men trots att jag egentligen inte hade mer att göra än att visa honom så är jag fortfarande helt tom i kroppen, nu, två dagar senare. Igår kändes det som om jag hade festat hårt en hel vecka, så trött och sliten kände jag mig. Det är fruktansvärt jobbigt att det ska ta så mycket energi av mig, att göra något roligt men veta att jag sedan kommer vara helt utslagen i några dagar efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar