Sidor

10 april 2015

Nya poolrummet



Fredag morgon, herregud vad den här veckan gick fort. Måste vara för att måndagen försvann. Vad händer idag? Jag börjar äntligen komma ikapp med allt pappersarbete så jag ska försöka åka till Tjutboda och börja röja i ladan.

Min tanke är att övervåningen blir för hundträning, ett enda stort rum. Inte alls lika stort som Gällö var men det är inte heller tänk för samma aktiviteter. Här är tanken att man kan träna precisions- och lydnadsövningar, inte ha agilitytävlingar :-) I det stora rummet på nedervåningen blir det poolrum. Men jag har stött på problem, problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa utan måste ta hjälp.

Något som jag inte riktigt såg förut var alla stolpar som håller upp taket. De är bärande tror jag och när väggen till garaget försvinner så står de mitt i rummet vilket gör att det inte finns någon som helst chans att få in en pool.

Som ni ser på bilderna har jag en hel del arbete framför mig, målet är att poolrummet och loftet ska vara klara innan älgjakten börjar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar